Concurs ocupare posturi contractuale vacante


COLEGIUL TEHNIC „GHEORGHE ASACHI”
Str. Aleea Pravăţ, nr. 24, sector 6, Bucureşti
Tel./Fax: 021.413.04.38

ANUNŢ

Colegiul Tehnic „Gheorghe Asachi”, București organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor contractuale de execuţie vacante, astfel:
- administrator de patrimoniu, 1 normă, studii superioare, în domeniul economic sau inginerie;
- analist programator, 1 normă, studii superioare de profil.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării posturilor contractuale vacante sunt:
Pentru postul de administrator de patrimoniu:
- nivelul studiilor: studii superioare (inginer/subinginer, economist)
- cunoştinţe de operare calculator şi în programe specifice (gestiune) nivel mediu;
- spirit organizatoric;
- abilităţi de comunicare şi relaţionare şi coordonare
- capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor
- constituie un avantaj parcurgerea cursurilor de SSM, PSI, igiena.

Pentru postul de analist programator:
- studii superioare de specialitate sau studii superioare şi pregătire de specialitate;
- vechimea în specialitate constituie avantaj;
- disponibilitate pentru program flexibil;
- configurare, administrare reţele de calculatoare;
- configurare, instalare, mentenanţă tehnică de calcul;
- creare administrare pagini web, baze de date;
- cunoştinţe avansate de operare calculator.

CALENDARUL CONCURSULUI
Concursul se va desfăşura la sediul Colegiul Tehnic „Gheorghe Asachi”, str. Aleea Pravăţ, nr. 24, sector 6, Bucureşti, conform următorului calendar:
- Perioada de depunere a dosarelor: 07.11.2016 – 22.11.2016, ora 14:00
- Selecţia dosarelor: 23.11.2016
- Desfăşurarea probei scrise: 29.11.2016, ora 9:00
- Afişarea rezultatelor la proba scrisă: 02.12.2016
- Depunerea contestaţiilor: 02.12.2016, între orele ora 16:00-18:00
- nterviu/probă practică: 05.12.2016, ora 14:00
- Afişarea rezultatelor finale: 07.12.2016

DOSARUL DE CONCURS
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5. azierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7. curriculum vitae.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
În cazul în care candidatul depune o declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecţia dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
* Dosarul de concurs va fi depus la secretariatul Colegiului Tehnic „Gheorghe Asachi”, Aleea Pravăţ, nr. 24, sector 6, Bucureşti, telefon: 021.413.04.38, în perioada specificată în calendarul de desfăşurare a concursului.
**Tematica de concurs şi bibliografia pentru fiecare dintre cele trei posturi sunt disponibile la sediul Colegiul Tehnic „Gheorghe Asachi” sau pe pagina web a unităţii, la adresa: www.ct-asachi.ro.
*** Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Colegiul Tehnic „Gheorghe Asachi” din str. Aleea Pravăţ, nr. 24, sector 6, Bucureşti sau la tel. 021.413.04.38.
 

Director,
Prof. ing. Apostol Laura Liliana

 
Atribuţii şi responsabilităţi principale ale administratorului de patrimoniu:

- gestionarea bazei materiale a unităţii de învăţământ;
- realizarea reparaţiilor şi a lucrărilor de întreţinere, igienizare, curăţenie şi gospodărire a unităţii de învăţământ;
- asigurarea întreţinerii terenurilor, clădirilor şi a tuturor componentelor bazei didactico-materiale;
- realizarea demersurilor necesare obţinerii autorizaţiilor de funcţionare a unităţii de învăţământ;
- recepţionarea bunurilor, serviciilor şi a lucrărilor, printr-o comisie constituită la nivelul unităţii de învăţământ;
- înregistrarea, pe baza aprobării factorilor competenţi, a modificărilor produse cu privire la existenţa, utilizarea şi mişcarea bunurilor din inventar şi prezenţa actelor corespunzătoare compartimentului financiar-contabil, pentru a fi operate în evidenţele şi situaţiile contabile;
- ţinerea evidenţei consumului de materiale aprobate de factorii de conducere, cu justificările corespunzătoare;
- punerea în aplicare a măsurilor stabilite de către conducerea unităţii de învăţământ, pe linia securităţii şi sănătăţii în muncă, a situaţiilor de urgenţă şi a normelor P.S.I.;
- întocmirea proiectului anual de achiziţii cu privire la capitolul bunuri şi servicii şi a documentaţiilor de atribuire a contractelor, împreună cu compartimentul de achiziţii publice;
- întocmirea documentaţiei pentru organizarea licitaţiilor şi monitorizarea executării contractelor de închiriere încheiate de unitatea de învăţământ cu persoane fizice sau juridice;
- alte atribuţii prevăzute de legislaţia în vigoare.

Bibliografia pentru concursul de ocupare a funcţiei contractuale de execuţie administrator de patrimoniu

- O.M.F.P nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
- LEGEA nr.22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice;
- O.U.G nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, actualizată;
- H.G nr. 925/ 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările si completările ulterioare;
- H.G nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
- O.M.F.P nr. 3512/2008 privind documentele financiar-contabile, modificată;
- LEGEA nr. 1/2011 Legea educaţiei naţionale;
- ORDIN nr. 4925/2005 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, modificată;
- O.U.G nr. 96/ 2002 privind acordarea de produse lactate şi de panificaţie pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi pentru copiii preşcolari din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore,cu modificările si completările Ulterioare;
- LEGEA nr.319/2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă cu modificările si completările ulterioare;
- LEGEA nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările ulterioare;
- LEGEA nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, actualizată;
- Hotărârea 2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale;
- ORDIN nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu completările şi modificările ulterioare;
- LEGEA nr. 1/2011 Legea educaţiei naţionale;
- LEGEA nr.319/2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă cu modificările si completările ulterioare;
- LEGEA nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările ulterioare; (M.O. nr. 633/27.07.2006 - privind apărarea incendiilor (secţiunea VI).

 
Tematica concursului pentru funcţia contractuală de execuţie analist programator

PC – utilizare, depanare, întreţinere
- Calculatoare – arhitectură, componente, caracteristici  periferice, diagnosticare, defecte, depanare;
- Instalarea şi configurarea staţiilor de lucru: sisteme de operare, drivere, aplicaţii;
- Instalarea şi configurarea de echipamente periferice; imprimante, scanere, etc. ;
-    Cunoştinţe avansate de operare MS Office.
Rețele de calculatoare
- Reţele de calculatoare: topologii, medii de operare, drivere, aplicaţii;
- Cunoştinţe avansate despre echipamente de reţea (configurare switch, access point, router wireless);
- Configurare şi administrare reţele LAN
- Cunoştinţe generale de Active Directory;
Baze de date și programare
- Cunoştinţe avansate despre lucrul cu baze de date;
- Cunoştinţe avansate privind analiza,  proiectarea și implementarea aplicaţiilor de bază de date folosind limbajul de programare PHP.
- Proiectare/ întreţinere pagini web PHP, HTML, CSS,  Java Script;
-    Cunoştinţe generale privind instalarea, configurarea și administrarea unui server MySQL;
- Cunoştinţe generale privind analiza, proiectarea şi  administrarea bazelor de  date MS Access;

Bibliografia pentru concursul de ocupare a funcţiei contractuale de execuţie analist programator

- Remus Joldeș, Sisteme de operare,  Aeternitas, Alba Iulia, 2009.
- Office 2013; doc.  - Internet - guide
- Adrian Munteanu, Valerica Greavu Șerban, Rețele locale de calculatoare – proiecte și administrare, Editura Teora;
-  Windows Server 2013 doc.internet - manual de utilizare;
- Welling L.,  Thomson l., Dezvoltarea aplicațiilor Web cu PHP și MyQL, Editura Teora, București, 2005;
- Bazele reţelelor de calculatoare, Editura Teora, 1999.




pdf ico.gif Descarcă anunțul în format pdf

Director,

prof. ing. Apostol Laura Liliana